Még emlékszem, amikor a szüleim egy kisebb apartmanházat vettek a Balaton partján, abból a célból, hogy felújítják, és kiadják. Minden apró részletre oda figyeltek, az ingatlan kiválasztásától kezdve, a belső terek kialakításán át a kertépítésig minden kis mozzanatot megterveztek. Ahogy teltek az évek, a ház egyre sikeresebb lett, így rövidesen az aprócska családi vállalkozás komoly apartman lánccá nőtte ki magát. Mivel sem a saját otthonunkat, sem az egyik apartmant nem szerették volna székhelynek megadni, így keresni kellett egy szolgáltatót, aki levette a vállukról a papírmunkát. És itt jött a képbe a székhelyszolgáltatás, amely segített nekik a mindennapi adminisztrációs terhek levételében, így több időt szentelhettek az apartmanok kialakítására.
Minden vállalkozásnak szüksége van egy székhelyre. Ezen a címen lesz található, és itt lesz tartva a cég összes hivatalos dokumentuma, ami egy hatósági ellenőrzés során muszáj hogy kéznél legyen.
Nagyon fontos a jól megválasztott székhely. Gondolj csak bele, melyik cég a szimpatikusabb, amelyik az ország egyik eldugott szegletében található, és úgy tűnik, hogy nincs is semmi kapcsolatfelvételi lehetőség, vagy egy olyan hely amely a fővárosban, vagy a közelében egy nívósabb helyen található?
Elmondható, hogy a szekhelycentrum.hu által nyújtott székhelyszolgáltatás sokkal professzionálisabbá teheti céged megjelenését.
Székhelyszolgáltatás során a cég üzleti címet biztosít neked. Ez lesz az a hely, ahol az előírásoknak megfelelően kell kihelyezni a cégtáblát, ez ugyanis kötelező eleme a székhelyszolgáltatásnak. A megfelelő szolgáltatások igénybevételével, a cég fogadni fogja a hivatalos, postai úton beérkezett leveleket, kérés esetén szkennelik és továbbítják neked elektronikus formában, de tárolják és archiválják is ezeket a dokumentumokat. Ahogy látod a székhelyszolgáltatás jelentős mennyiségű adminisztrációs feladatoktól szabadít meg, talán ez az egyik legnagyobb előnye. Szintén neked való ez a szolgáltatás, ha költséghatékony megoldást keresel céged székhelyének létrehozásához. Így nem kell saját irodát üzemeltetni, és az otthonod privát szférája is megmarad.
Ami a megfelelő hely kiválasztását illeti, ebben is van döntési lehetőséged. Választhatsz budapesti székhelyet, ebben az esetben sokkal megbízhatóbbnak tűnhetsz az ügyfeleknek, ha egy neves környékre van a céges bejegyezve. Ugyan Budapesten nem érhető el ipa mentes székhelyszolgáltatás, viszont az itt bejegyzett székhely sokkal nagyobb presztízst és tekintélyt jelenthet vállalkozásod számára az üzleti világban.
A másik lehetőséges, hogy Újlengyelt választod, ahol ipa mentes székhelyszolgáltatás érhető el.
Az ipa mentes székhelyszolgáltatás nyilván azért népszerű, mert az itt bejegyzett cégeknek nem kell iparűzési adót fizetniük. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy pénz marad meg a céges kasszában. Akár több százezer forintot is spórolhatsz Újlengyel ipa mentes székhelyszolgáltatásával. Ezt a pénzt utána nyugodtan fordíthatod anyagbeszerzésekre vagy bérkifizetésekre is.
Ipa mentes székhelyszolgáltatás során sem fog változni a szolgáltatás igénybevételének a menete. Először is tárcsáznod kell a weboldalon látható telefonszámot, és egyeztetni szükséges a céggel a lehetőségekről. Ha egy hullámhosszon vagytok, akkor a cég küldeni fog neked egy adatbekérő lapot. Ezen a dokumentumon csak egy két adatot kell megadnod, amik a befogadó nyilatkozat kiállításához fognak kelleni. Ha a székhely engedély elkészült, azt átadják neked, amelyet az ügyvédnek kell továbbítani, mert erre a dokumentumra szüksége lesz a cégbejegyzéshez.
Magát a cég irodáját akkor kell felkeresni, ha már a szerződést kell aláírni. Ez sem lesz több mint 10 perc. Ipa mentes székhelyszolgáltatás esetén is van lehetőséged a 11 vidéki város valamelyikében aláírni a szerződést. Az ipa mentes székhelyszolgáltatás esetén is határozatlan időre jön létre a szolgáltatás. Ha te is egy költséghatékony megoldást keresel vállalkozásod életébe, ne habozz felkeresni a szekhelycentrum.hu oldalát.